maartkangaroestaart.reismee.nl

Aussie

haaaaai allemaal!

daar ben ik weer hoor. zo... om te beginnen: wat kunnen chinezen toch verschrikkelijk ranzig zijn. BAH!! ze eten letterlijk met mond open, onwijs hard te smakken en dan vervolgens roggelen en op de grond kwatten, maar nee. niet op straat nee hoor, gewoon ff lekker op het vliegveld of in het vliegtuig. bahbahbah.
nou. na een verschrikkelijk lange reis van 36 uur ben ik uiteindelijk waar ik nu zit beland in melbourne, in de mac om 2 uur 's nachts mijn blog te schrijven. veel heb ik nog niet meegemaakt want toen ik aankwam in mijn hostel ben ik gelijk in slaap gevallen. Ik kwam daar dus om 14:00 uur aan en werd pas wakker om 21:00 uur. vervolgens kwam er een onwijs mooie, braziliaanse vrouw van 31 binnen gewandeld. Natuurlijk gelijk voorgesteld, naam vergeten tho, lekker gepraat met elkaar en naar de mac gegaan om ff met beide families te skypen. pap en mam, jullie kunnen het zeggen :). nou. zoals net vermeld is het hier 2 uur 's nachts dus ik ben van plan om te gaan slapen.

fijne dag voor jullie allemaal en tot horens!

x

Reacties

Reacties

mam

Toppie! Maak er een mooie tijd van B-) ff bijkomen, het strand op/kroeg in :-) en uhhh niet te breed
X

Edwin

Slaap ze, geniet en we zien alle verhalen, foto's, video's wel verschijnen. Heb je daar ook een Burger King met wifi want de Mac is natuurlijk niet te eten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!