maartkangaroestaart.reismee.nl

Days gone by.

Wauw. Wat is dit een belevenis. Ik zal niet alles erg uitgebreid vertellen, want ik ben kapot moe, maar de foto's zullen vast wel veel vertellen.
In deze twee weken is er een heleboel gebeurd: het vliegen naar Cairns, Skydiven, scubadiven, the fullmoon party, nieuwe vrienden ontmoet, prachtige wandelingen gemaakt, mooie eilanden gezien enzovoort enzovoort.

Als eerste ben ik gaan skydiven, wat helemaal niet gepland was. Ik verveelde me op een dag in Cairns, liep naar de receptie toe en vroeg aan de receptionste: valt er nog wat te beleven hier in Cairns? Ja zegt ze, zoveel. En de volgende dag sprong ik uit een vliegtuig vanaf 14000 feet (3,3 km). Het was het vetste, coolste, maar niet echt uitdagende ding dat ik ooit in mijn leven gedaan heb. Niet uitdagend, omdat ik totaal niet bang was. zelfs niet een klein beetje zenuwachtig. Maar vet,... dat was het zeker. Een vrije val; van een minuut en daarna boven Mission Beach een beetje dobberen met de parachute. B-E-A-UTIFUL.

Vervolgens had ik diezelfde dag, wanneer ik de skydive had geboekt, ook nog het scubadiven geboekt. Dus in plaats van 3,3 km in de lucht zat ik de volgende dag weer 1 meter onder water. Wederom: prachtig. Ik ben gaan duiken in The Great Barrier Reef. Het mooiste en grootste rif van de wereld. Om het nog een beetje aan te dikken... IK HEB EEN HAAI GEZIEN!!! echt heel mooi. Ook nog een prachtige seaturlte, nemo fishes en allerlei andere soorten vissen. helaas zijn de foto's NOG niet van een hele goede kwaliteit, maar ik ga een programmatje kopen, waardoor ik ze nog veel mooier kan maken.

Maar goed. Na het duiken ben ik verder naar het zuiden gaan reizen: Magenetic Island. Een eiland vol met gekke jongeren, mooie natuur, wilde feesten en wederom: prachtig weer en water. Ook heb ik hier voor het eerst mijn tent op gezet, wat zeer gemakkelijk ging. De nadelen van de tent zijn: het is bloedheet als je wakker wordt en het afbreken, maar daar zijn we gelukkig nog niet, want anders zou het wel heel snel afgelopen zijn. Maargoed. De eerste nacht was "ladies night with punch". elke man ging naar de verkleedkist lopen en trok vrouwenkleren aan. was erg onconvertabel, maar wel echt heel gezellig. avond was de avond van het feest, zoals ik al zei: The Full Moon Party. Ik had er hele grote verwachtingen van, maar ipv. 2 tot 3000 mensen waren het er... nou ik denk 500, viel dus aardig tegen, maar ik heb een hele leuke vriendengroep ontmoet, waar ik veel mee om ga dus het zat wel snor.

Nu zit ik in een hostel zonder airco, bloedheet dus, maar wel eindelijk de tijd om een blogje te schrijven. Ik ben nog van plan om veeeeeeeeeeel meer geld uit te geven, wat weer zal leiden tot waarschijnlijk leuke verhalen, zoals: cagediven (met haaien), whitsundays (een prachtige cruise op een zeilboot), eilandjes bezoeken, misschien nog raften en in nieuw-zeeland natuurlijk de o-zo-enge-bungeejump!

foto's komen er zo aan. cyah en veel plezier in dat koude landje, terwijl het hier elke dag 35 graden is en ik vet bruin bent en dit nog maar het begin is :D

Reacties

Reacties

Ernst

Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. En dat allemaal in 2 weken tijd! Je moet nog bijna 5 maanden!! Doe lekker je ding en geniet er maar van. Hier vriest het 's nachts alweer. Ben benieuwd naar de foto's.

Edwin

Hele toffe verhalen. Man man, wat gaat dat nog de komende 5 maanden worden! Blijf schrijven want wij vinden het erg leuk om alle verhalen te volgen! Have fun en ik ben benieuwd naar het beeld maar met name het geluid van je GoPro Bungee jumpopname!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!