maartkangaroestaart.reismee.nl

Stranger

Haaai lieve, trouwe volgers!

Ik heb eindelijk weer is een GOEDE computer tot mijn beschikking, dus ik dacht: laat ik maar weer is wat tekst erop zetten.
Op dit moment zit ik in Byron Bay, maar daar vertel ik nog wel later over, want dat komt ofcourse als laatst.
Ik zou eigenlijk samen met 2 meiden die ik ken uit nederland van de basisschool samen reizen, maar helaas is dat niet door gegaan, vanwege bepaalde redenen -.-. Dus ben ik zelf door gegaan opweg naar Hervey Bay. Hier ben ik naar het beroemde Fraser Island gegaan. Dit houdt in dat we zelf mochten rijden in een 4x4 landrover die ook nog is roze is over het strand crossen! Ik ging er naar toe met hoge verwachtingen, want ik had al wat foto's gezien. Het begon wel heel erg leuk, want de mensen in mijn auto waren echt geniale mensen. heel aardig. Helaas viel de rest zwaar tegen. Het was een 2- daagse tour en 3x raden welke dagen het hier geregent heeft. precies deze 2 dagen -.- Niet veel gezien dus, behalve een super vette wilde hond (Dingo) die eigenlijk heel gevaarlijk kunnen zijn. Deze had ik gezien toen we vast kwamen te zitten op het strand, omdat het water heel snel op kwam. Uiteindelijk 4... hele...lange...uren.. vast gezeten. maar ik verveelde me natuurlijk weer, het was koud, regende een beetje en ik zat vast op het strand in een auto. DUS... ik liep naar de zee en ik hoor opeens gesnif naast me. Ik draai me om en staat er opeens zo'n hond aan me hoofd te ruiken! Echt te vet! aaien kon niet, maar ik heb wel een aantal leuke selfies met 'm gemaakt. Vanuit Hervey Bay ben ik naar Mooloolaba gegaan. Een heel lekker rustig stadje om gewoon ff niks te doen en te chillen. Ik heb hier een aantal prachtige hikes van vele uren gemaakt in mijn eentje en er staan wat foto's ervan op facebook. prachtig in "The Glass House Mountains". Ik ben hier naar toe gebracht door een man die daar woont en hij wilde me graag helpen met mijn reis. Ik ben dus mee gaan lifen en hij wilde eerst wat drinken in zijn huis, dus dat vond ik wel een beetje raar en eng, dus ik hield mijn zakmes in mijn zak. Gelukkig gebeurde er niks, was hij erg vriendelijk en bracht hij me in zijn dikke auto, ik weet niet meer welke :$, naar the glass house mountains. Hierna naar Surfers Paradise gegaan en een surfboard gekocht!! In het begin ging het best moeilijk, maar ik maak al vooruitgang. Surfers was heerlijk! lekker uitgegaan en gesurft.
En dan uiteindelijk kom ik dus aan in Byron Bay. The place to be. Het is hier heerlijk. Op dit moment een tropische storm, maar heerlijk om te surfen! Ik ben alweer onwijs leuke meiden tegen gekomen in mijn kamer waar ik veel mee ben, kerst heb gevierd en ook nog oud en nieuw vieren, want Sydney ga ik niet meer redden. Je moet daar minimaal 10 dagen blijven en dat kost zo'n 1300 dollar #waste of money. Het gaat erg goed met me. Ik pak al mooie golven en vermaak me prima! Lekker nog 4 maandjes weg :) suc7 in het koude landje. Ik ga wat eten! de foto's komen later, morgen ofzo.

daaaaggggggggggg lieve mensen!

Reacties

Reacties

Edwin

De weken vliegen voorbij wanneer je het naar je zin hebt he. Toffe verhalen! Kom je ook nog jongens tegen? Geniet en ik zie de foto's wel weer voorbij komen.
Liefs, Edwin

Ernst

Wat heeft het leven hier eigenlijk nog voor zin als ik al jouw leuke verhalen lees? Je maakt veel mee, doet allemaal te gekke dingen en geniet van het leven. Mmmm, zou ik ook eens moeten doen. Geniet nog maar de komende maanden en ben benieuwd naar de foto's.
Liefs vanuit een licht besneeuwd Lisse.

Oma Lemmer

Wat een lekker leventje heb je daar, geniet maar jongen, hier is het koud!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!